onsdag 15. august 2012

Min helg....

Kan vist ikke stryte på meg at jeg har vært så flink
å blogge, en har et mål og et håp om at jeg skal bli
flinkere...
Har vært en hektist tid i det siste, masse forberedelser 
som resulterte i bryllup helgen som var :D
Så den 10/8 ble jeg Fru <3
Det er en helt hærlig følelse!!!!!

Og samme helg så vant jeg jammen meg på give awayen
hos Arvingen :D
Gjett om jeg ble glad da!!!! Og som jeg gleder meg til
pakken kommer!!!!
Føler meg som en liten unge som gleder seg til jul, hehe...

Og må bare si at etter etpar mail med damen bak bloggen,
så sitter jeg igjen med et inntrykk av at dette må være en
utrolig koselig dame :)



Jeg har fått laget noen småting siste tiden da, som jeg skal
prøve å få lagt ut her så snart tiden strekker til...
Må også prøve å få satt meg inn i litt her i blogg-land, for
tror jeg har mye å lære...
Så om noen ser ting her inne som mangler, eller kunne vært
gjort bedre osv, så rop ut...
Jeg vil gjærne høre :)


Klem fra Cecilie...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar