onsdag 15. august 2012

Enda et nytt, eget mønster....

Bestevenninnen min kom en dag med et gammelt
dynetrekk hun hadde vært å funnet hos sin farmor...
Er så koselig når noen tenker på meg slik <3

Så da jeg skulle prøve meg på et nytt kjolemønster
så valgte jeg dette stoffet og i str til hennes søte lille jente..
(str 4år)
Likte veldig godt dette mønstret, selv om jeg må forandre
på litt småting før det blir helt perfekt.
Ble feks litt for vid rundt armene.
 
Driver på med en i str 6år nå, gleder meg til å få
den ferdig :)
 
Nå ligger tåken tett her, men har vært en fin dag med
mye sol... Og solen må man jo bare nyte når man 
får låne den litt innimellom :)
 
Minstemann er i seng og stor jentene mine sitter
å ser tv...
Så mulig mor i huset må lure seg en liten tur inn
på syrommet og ha litt kvalitetstid med symaskinen ;)

:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar