søndag 19. august 2012

En perfekt dag.....

Solguden smilte virkelig til oss i dag,
og vi har koset oss med kake, skiver og
saft i hagen...
Lillegutt var superfornøyd med masse
støy, pakker og "traktor"kake :)

Jeg måtte jo bare prøve å forme en 
skuffkake som en traktor, siden lillegutt
er en smuuuule traktorfrelst...

Og så lenge ungene var fornøyd med
kaka, så må vell bare jeg også være det ;P


I morgen er det skolestart her...
minstemora skal begynne i 1klasse og
størsta i 3klasse..
Mens lillebror skal begynne tilvenning
i barnehagen :)
Så nå får jeg hele 2dager i uka helt for
meg selv....
Blir nok fryktelig rart, men regner med
det blir en smule godt etterhvert da ;)
Og gleder meg til å gjøre litt mere av
det jeg liker å gjøre, som bla å koble
av litt forann symaskina :)


- Natta -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar