tirsdag 21. august 2012

Fargeløst......

Siste tiden har jeg begynt å se meg skikkelig
om i huset, og er egentlig litt overrasket.
Her i huset er det nok jeg som styrer det meste
av hvordan ting ser ut, selv om Gubben
selvfølgelig får ha et ord med da ;)

Men når jeg ser meg rundt her så finner
jeg ikke "meg"...
Her fins jo nesten ikke farger..
Alt er dust... Hvitt, grått, brunt osv...
Jeg er gla i det rene og enkle ja,
men jeg elsker farger, og farger gjør meg
GLA!!

Så nå når jeg endelig negynner å få litt
tid til slikt, så skal det sakte men sikkert
lures inn farger her hjemme :)
MEN, siden det i hovedsak er disse
hærlige, retro fargene og formene som
frister, så vil det ta litt tid...

MÅ finne meg noen loppemarked å 
dra på, men er ikke så ofte her ute
i "ingenmannsland".
Men håper det snart dukker opp et :)










Litt farger har da lurt seg inn da :)

- Ønsker dere en fargerik dag -

1 kommentar:

  1. Hei på deg, fine bilder du viser frem;) Ha en fin uke videre, klem W

    SvarSlett