onsdag 30. januar 2013

Brikker som faller på plass.....

Slik som sart rosa og grønn :)
 Dette skal bli et hårband som matcher en kjole som
en liten jente skal få...


Det er godt når brikker faller på plass,
har lenge følt meg trøtt, sliten, uopplagt, lei, småsyk osv.
Itillegg har jeg siden jeg var liten jente vært plaget med
smerter i kroppen, uten noen "kjent" årsak, og dette har
også vært mye værre siste tiden.
Men nå har fått bevist at jeg har noe lavt jern og veldig
lavt vitamin D, så med noen skikkelige doser tilskudd
så håper jeg form og energi snart er på opptur igjen :)

I mellomtiden skal jeg bare kose meg med kreative
sysler i mitt langsomme tempo ;)
Hodet flommer over, hehe...

Det som står øverst på "lyst å gjøre" listen min er
en fargerik forandring i "spisestue" området, som nok
er husets mest fargeløse område fortiden...
Men må ha hjelp, så må vente til Gubben har tid,
å jeg liker iiiiikke å vente ;)


Ønsker alle en flott, fargerik, dag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar