fredag 25. januar 2013

Julesnøen kom tilslutt....

Nå er det virkelig julestemning ute, alt er hvitt...
Ungene vil bare være ute å leke og syns
livet bare er herlig :)

Bare synd mamman i huset ikke er helt i form,
får håpe det går fort over så jeg rekker å 
nyte snøen sammen med mine hærlige, små i helgen :)


Slik var det ute for 2 dager siden...

Slik ser det ut i dag ;)


Må også vise dere en av julegavene jeg fikk i år,
som mellomsta på 6 år har laget til meg :)

Litt vanskelig å få frem fargene, men det er nydelige farger,
tilfeldig satt sammen med noen sorte innimellom :)
Jeg syns det var helt hærlig og bruker det mye..
Og snuppa blir like glad og stolt hver gang hun ser
jeg har det på... Hærlige mamma si <3


Hodet mitt er helt sprengt av ideer for tiden,
er så mye jeg vil gjøre...
Har ikke vært helt på topp siste tiden, men håper
at solen, som nå er begynt å titte frem igjen, har med
seg litt energi til meg :)
For i hodet mitt har jeg iallfall 2 kjoler ferdig planlagt,
oppussing av 2 sjenker, hyllebygging, benk til spisebordet,
bildeforandringer på veggene og sying av puter og lappetepper :)
Har også lyst å sy noen vatt-tepper...
Og viss jeg tenker nøye etter er det sikkert enda flere ideer
som ligger på lur ;)
 
 
Håper alle får en super helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar