fredag 1. februar 2013

En liten kjole til en nydelig liten jente....

I går kveld fikk jeg endelig sydd en liten kjole,
lenge siden jeg har sydd noe særlig nå, og det gjorde
veldig godt ;)

Kan rett og slett være litt vondt å ha så mye ideer
i hodet, men ikke få det ut..

Denne lille kjolen skal snart ut på en liten reise i posten,
sammen med hårbandet jeg viste litt av i forrige innlegg.
En kompis av meg, i Oslo, fikk en hærlig liten jente rett
før jul, så denne skal hun få.
Den er i 86, men håper den kan brukes til sommeren.
Denne modellen er jo så grei med at den kan brukes
fra "for stor" til "for liten" :)



Den er sydd  av gamle sengtøy og kantet med rosa kantbånd :)



Ønsker alle en hærlig Fredag!

1 kommentar:

  1. God morgen!
    Så fin liten kjole! Kjempegøy å få noe hjemmelaget, det hadde i alle fall jeg blitt mest glad for. Fint med pannebånd som matcher:-)
    Sengetøy er jo mykt og fint og passer til barneklær.
    Takk for at du var innom meg! Håper å få ryddet litt på syrommet i dag!!
    Fin lørdag til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett