tirsdag 16. oktober 2012

Og jula nærmer seg......

....sakte, men sikkert ;o)
OG JEG GLEEEEDER MEG!!!!

Vet ikke hvorfor julestemningen har tatt meg slik i år,
men det er nesten så det kribler i magen, hehe.

Har allerede bestilt masse julegaver, begynt å
planlegge hva som skal bakes, hvor juletreet skal
stå i år, juleverkested med ungene, julekjoler,
lastet ned masse gratis julemotiver fra nettet,
handlet flere juleduker på loppemarked, osv :o)

Her i huset er julen RØD, 1 desember kommer
knallrøde gardiner og puter opp...
Jeg bruker ikke lilla i adventstiden.
Og etter at ungene har lagt seg på lillejulaften
fylles huset med nisser, pynt og pakker..
Åhhh, julen er så kos!!!

MEN før vi begynner å lage ting så skal jeg
og min kjære på skikkelig kjæreste/mini bryllupstur :o)
Åhh, som jeg gleder meg!!!
Mini cruise til Kiel + 2 netter på hotell i Oslo.
Shoppe, pynte seg, spise god mat, show og SOVE :oP

Og når vi kommer hjem igjen er Novembern begynt
og da er det vell lov å begynne med liiiitt juleforberedelser??


Klem fra Cecilie :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar