fredag 26. oktober 2012

Min fredagskos

 Sist helg kjøpte jeg noen stoffer hos Merete med bloggen fargeglad ,
samtidig fikk jeg tilbud om å kjøpe en "forundringspakke" med
masse stoffbiter i forskjellige str...
I dag kom pakken i posten, å det var virkelig en forundringspakke,
så mye spennende å fint... Så morro...
Har virkelig kost meg gjennom esken ;D


Her har jeg prøvd å sortere etter farger,
gleeeder meg til å se mere gjennom dungene når
jeg får litt alenetid.....


Siste tiden har julestemningen rammet meg
både titt og ofte, hehe, så i går kveld sydde jeg
et lite "jule" hjerte...
Syns det ble veldig koselig jeg :)



(: Ønsker alle der ute en flott helg :)

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Jeg fikk også stoffer i posten i dag!! Det ene har allerede blitt et putetrekk:-) Venter noen stoff fra Etsy i posten i morgen eller mandag, gleder meg!!
    Kjempefine hjerter!! Jeg har sydd noen lignende, men med sikk-sakk rundt kanten.
    Fin helg til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Det var litt av ei stoffpakke!! Nå kan du sy mye fint!
    Max Mekker kjolen var skikkelig tøff! Ta en titt på epla, så der du kanskje slik ca hva slags priser. Dumt å ta for lite ihvertfall, det er jo hjemmelaget og brukt endel tid på! :) Ha en fin dag! KLEM.

    SvarSlett