torsdag 11. oktober 2012

Loppe bilder.......









Ble litt loppefunn i helga som var, men dårlig med
stoffer... Men skal på ny runde på lørdag :o)

Mamma flirte av meg da jeg viste henne tingene
jeg hadde funnet, for det meste av det jeg kom
hjem med er ting jeg vi hadde i hus da jeg
var lita, og ting mamma tilbydde meg for noe
år tilbake... Men jeg var vell ikke voksen nok
til å sette pris på slike skatter da...
Litt surt nå ;o)

Bildene over er noen av tingene, flere bilder
kommer nok siden ;o)

Har fått litt dilla på å sy små punger av forskjellige slag,
skal prøve å få vist bilder iløpet av helga...

Her er det høstferie nå, så største pia mi er på
ferie hos mamman, mens vi andre prøver å
kose oss så mye vi kan her hjemme...
I kveld har vi tent masse stearinlys og sett
på lady og landstrykeren 2, skikkelig kos <3

Håper alle får en superfin helg, klem herfra :o)

2 kommentarer:

  1. Hei på deg :-)
    Deilig med noen gode loppefunn! Jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen din av tilbudet om retro lekkerier for noen år siden, som ble kastet istedetfor å få nytt liv hos meg... F.eks da Mamma solgte hus for ikke mange år siden, hjalp jeg henne med å rydde i hennes kjempestore samling av sengetøy. (Altså, hun samlet ikke på samme måte som vi gjør nå, men med en hel vaskekjeller med hyller fra gulv til tak, så blir det altså samlet en del med tiden ;-) Hun kastet minst 3 fulle sorte sekker med sengetøy i alle mulige varianter og farger! Det smerter meg litt å tenke på alle de fine mønstrene, som jeg ikke var så opptatt av DEN gangen.. ;-)

    Men, man kan ikke samle på alt heller, vel? ;-)

    Ønsker deg en kjempefin helg, når vi kommer så langt!

    Klem Marthe

    SvarSlett
  2. Hei og takk for koselig kommentar hos meg :)
    Det er nok mange skatter som er blitt kasta rundt om.
    Jeg drømmer ofte om å kunne dra tilbake på bytur på 70-tallet. DA hadde jeg shoppa en del, kan man godt si ;)

    SvarSlett