onsdag 12. desember 2012

Vinneren er.......

Da har jeg trukket en vinner..

Siden det ikke var så mange loddene, så skrivde
jeg ned tall på lapper...


Brettet dem, og la dem i en liten boks


Sååå fikk jeg lillegutt til å hjelpe meg og trekke :)


Og han trakk nr...........


Og lodd nr 8 ble trekt av Lene med 
den fine bloggen Med Fargestifter Tæll.

Gratulerer til deg!!! :)

Viss du sender meg en mail med adressen din,
på Cilemora@hotmail.com,
så skal jeg sende pakken til deg før helgen :)


Håper alle har en koselig advent, og ikke stresser
så alt for mye ;)

-Klem-

3 kommentarer:

  1. Hei Cecilie
    Så gøy! Gratulerer til Lene med den fine premien :)

    Ønsker deg en kjempefin uke videre!

    Klem Marthe

    SvarSlett
  2. Grattis til vinneren:)
    Liker så godt lyslykta under her:)
    Håper du har fine førjulsdager:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Jippi!
    Har sendt deg mail :-)

    Lene

    SvarSlett