onsdag 7. november 2012

Home sweet home

Forrige uke var jeg på kjærestetur i Oslo
og med Kiel ferga...
Det var en helt fantastisk fin tur, selv om
jeg helt utrolig klarte å bli sjøsyk ut fra
Oslo, hehe... Men gikk over etter noen timer da :)

Var godt å kunne få og gi all oppmerksomhet
kun fra/til Gubben, uten barn og jobb og 
annet hverdagslig stress...

Kjempeflott båt, hyggelige og smilende folk
og nyyydelig mat :)

Prøvde oss på gourme resturangen på båten og
må si at det var litt av en opplevelse, både
for smaksansene og sjelen...
Noe alle burde prøve en eller annen gang :)

Vår 6retters middag tok ca 3,5t og ble
avsluttet av en, for oss iallfall, veldig imponerende dessert.

Den ble laget uttover hele bordet ;)
Eplemous, gresskar i forskjellige varianter..
Og is laget med guinness øl, der dem
hadde tatt 12liter øl og kokt ned til 2DL,
og blandet i is...
NYDEEELIG!!!!!

Har bare skryt og positivt å komme med etter turen :)
Men var sååå godt å sove i egen seng, og kose
mine små hærlige <3

De siste dagene har jeg mest bare kost meg hjemme
og vært med ungene...

Har bakt halvgrove, sukkerfrie cookies med sjokoladebiter.
mmmmm ;)


Sydd en pute av en gammel duk og et hærlig retro trekk

<3


Og fått et, i mine øyne, hærlig dynetrekk levert
på døren, som jeg gleder meg masse til å klippe i :)
:)



Har også sydd en liten ting som jeg tenkte skulle
bli starten på en liten give away snart ;)


- God Onsdag til alle der ute... Klem -

1 kommentar:

  1. For en imponerende dessert !
    Skjønner dere koste dere fælt, fint med slike kjæresteturer innimellom.
    Og flotte puter :)

    SvarSlett